• سه شنبه ٢٣ آبان ١٤٠٢-١٣:٣١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٩١٥
مظفر تذکر داد:10-192

عدم احداث مجموعه فرهنگی ورزشی بلورسازی در منطقه ۱۷

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهرتهران درخصوص تأخیر و عدم احداث پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی بلورسازی در منطقه ۱۷ تذکر داد و گفت: متأسفانه با گذشت ۸ ماه از سال، پیشرفت فیزیکی این پروژه بر اساس خروجی سامانه کنترل پروژه شهرداری تهران، صفر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، میثم مظفر، رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهرتهران با اشاره به سرانه پایین فرهنگی و ورزشی در محله بلورسازی گفت: یکی از پروژه‌های حائز اهمیت در بودجه مصوب سال جاری در منطقه ۱۷ شهرداری تهران پروژه احداث مجموعه فرهنگي ورزشي بلورسازي در محله بلورسازی با اعتبار مصوب ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.
مظفر ضمن ابراز ناخرسندی از عقب ماندن پروژه مجموعه فرهنگی و ورزشی بلورسازی ادامه داد: متأسفانه با گذشت ۸ ماه از سال، پیشرفت فیزیکی این پروژه بر اساس خروجی سامانه کنترل پروژه شهرداری تهران صفر بوده است.
وی ادامه داد: این پروژه در سال ۱۴۰۱ نیز با اعتبار ۹ میلیارد تومان و با عنوان احداث مجموعه تفريحي، تفرجگاهي، ورزشي و فرهنگي روباز در محله بلورسازي مصوب شده بود که در آن سال هم اجرایی نشد.
عضو شورا گفت: باتوجه به گذشت ۲ سال از تعریف این پروژه و فریز نمودن مبلغ ۱۷ میلیارد تومان از بودجه شهرداری تهران برای آن، علت عدم اجرای این پروژه چیست؟
مظفر در پایان بر ضرورت آغاز عملیات اجرایی این پروژه ، حل موانع احتمالی و اعلام نتیجه آن به شورای اسلامی شهر تهران  توسط شهرداری منطقه ۱۷ تاکید کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: